Kampeerders opgelet! Wil jij er even tussenuit en genieten van het buitenleven? Dan hebben wij goed nieuws! In samenwerking met Mölke biedt HABA jou de kans om een weekendje kamperen te winnen, zowel binnen als buiten het hoogseizoen. Tijdens dit weekendje weg overnacht je op een van de kampeerplaatsen die Mölke aanbiedt.
Om kans te maken op deze prijs moet je nog wel voldoen aan de volgende voorwaarden:
* We willen je erop wijzen dat we alle inzendingen controleren om ervoor te zorgen dat ze aan de voorwaarden van de actie voldoen. Daarom is het belangrijk dat je ons de juiste gegevens verstrekt en dat de kassabon of factuur duidelijk leesbaar is. We willen ook benadrukken dat we ons het recht voorbehouden om elke inzending te diskwalificeren die niet aan de voorwaarden voldoet.
Mölke: SLOW LIVING AAN DE REGGE
hèt vakantiepark en dagje uit voor echte levensgenieters. De plek waar je kan ontdekken hoe het is om te leven op een langzaam tempo. De plek waar je het echte weekendgevoel ervaart, iedere dag opnieuw! De plek waar je helemaal niks hoeft, maar alles mag. Slaap onder de sterrenhemel op één van de weinige plekken in Nederland waar het nog ècht donker wordt. Maak een trip door de unieke bosrijke omgeving. En of je nu klein of groot bent, ga samen spelen! Want wat kan jou het schelen? Onze energie biedt wat jij nodig hebt om de tijd te vergeten. molke.nl
Meer informatie over Mölke en het ‘SLOW LIVING AAN DE REGGE’ concept vind je via https://www.molke.nl/slow-living-vakantie
Wilt u als dealer deelnemen aan deze campagne? Dat is mogelijk. U maakt geen kans op een prijs maar u ontvangt wel kosteloos wobblers. Deelname is mogelijk door een order te plaatsen waarbij minimaal een van de vier artikelen is inbegrepen. Graag in de order bij de artikellijn refereren naar Wobbler winactie.
De wobbler is een klein winkelbordje waarop u een communicatieboodschap of winkelactie kunt printen en het vervolgens kan plaatsen bij desbetreffende artikel. Met een wobbler bij het artikel valt het eerder op in de winkel en met de juiste communicatieboodschap prikkelt het de consument om het artikel aan te schaffen.